24 مهر 1398
En | 
Loading
  • تکریم ارباب رجوع

  • آيا اطلاع رساني و راهنمايي لازم بصورت شفاف و دقيق براي انجام اقدامات مورد نياز درخواست به شما ارائه شده است ؟
  • نحوه برخورد كاركنان با شما چگونه بوده است؟
  • 1 2 3 4 5
    ضعیف عالی
  • نام افرادي كه مناسب ترين برخورد و همكاري را با شما داشته اند مرقوم فرماييد.
  • نام فرد يا افرادي كه برخورد نامناسبي با شما داشته مرقوم فرماييد.
  • آيا خدمت مورد نظر شما در موعد مقرر انجام شده است؟
  • جهت انجام كار تاكنون چند بار مراجعه نموده ايددرصورت تكرار تعداد مراجعه وعلت را ذكر فرماييد.
  • خدمات ارائه شده به جنابعالي را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
  • 1 2 3 4 5
    ضعیف عالی
  • چنانچه درخواست خلاف مقررات از جنابعالي شده است لطفا" آن را مرقوم فرماييد.
  • در مجموع عملكرد مورد مراجعه در ارتباط با خدمات رساني و پاسخگويي مناسب را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
  • 1 2 3 4 5
    ضعیف عالی
  • تا چه حد محيط و امكانات اداري را جهت ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع مناسب مي بينيد؟
  • 1 2 3 4 5
    ضعیف عالی
  • لطفا" نظرات وپيشنهادهاي خود را براي اصلاح امور بنويسيد.
  • اطلاعات فردی ارباب رجوع (اختیاری)




  • - -

اطلاعات تماس

اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان

  1. آدرس ساختمان شماره یک : خرم آباد - بلوار شهید شفیع پور (شصت متری) - تقاطع جلال آل احمد
تلفن: 33201890 (66) 98+ و 33223471 (66) 98+
فکس: 33215590 (66) 98+
پست الکترونیک :